Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-18, 19:46   #11
majkki

majkkis avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 571

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MINNESOTA VIKINGS @ BUFFALO BILLS

Minnesota vikings gästar Buffalo bills på söndag, men jag väljer redan att reka denna match då oddsen kommit upp på spelarspecialer och tycker ha hittat ett riktigt bra spel.
Rookien Bridgewater som jag hade ett maxspel på förra veckan på över 15.5 comp, vilket var överraskande lågt då han till sluta på 23 lyckade pass på hemmaplan för ca 188 yard (Mot Detroit), då kom de sista 50-60 yardsen sista minuten då matchen redan var över.

Bridgewater gör sin första bortamatch i karriären från start i NFL och det är i en tuff miljö i Buffalo där försvaret steppat upp på sistone speciellt Hughes som varit riktigt bra.

Bridgewater hade i sin debut mot Altanta Falcons där han stod för 317 yards, men det säger mer om vilket försvar Atlanta Falcons har för tillfället, två väldigt blandade insatser.

Buffalos QB Kyle Orton kom också in till säsongen som reserv men har imponerat nu med 2 matcher där han kastat för 308 och 299yards mot Detroit Lions försvar (samma som Bridgewater kastade 188yards veckan innan) där man tog en bortaseger och senast 299 yards i förlustenmatchen mot New England.

Tycker linan ska vara minst tvärtom kanske -20/25yards på Orton, därför passar jag på att lira. Nu kan det vara ”felsatt” och det är menat som omvänt, men av erfarenheter från tidigare så brukar inte Betsson annullera spel som har små fel.

Betsson erbjuder ett hcp spel mellan desssa QB där man får hela + 14.5 yards i handicap på Kyle Orton.

Ogiltigt spel-ID: 2256099

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10)
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat