Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-19, 18:43   #133
tompa87
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Att gå på över där istället för bortaseger är ett tecken på bra form, snyggt.
Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Skoj att du har vänt skutan, tar man sig tid att skriva såpass mycket som du gör så förtjänar man framgång.
Tackar tackar! Fortfarande för tidigt att dra några slutsatser men nu känns det iaf lite mer motiverande. Perfekt att samla tankarna i en text faktiskt, går å funderar i evigheter annars och blir bara snurrig :-)

Plockar ett tidigt spel i CL i veckan. Kommer gissningsvis att sjunka. Det gäller mitt älskade Liverpool som kommer få det otroligt svårt emot Real Madrid, trots att matchen spelas på Anfield. För det första: det kommer inte att vara någon underskattning ifrån spanjorernas sida som man ibland kan se i ligan emot "sämre" lag. Man kommer snarare vilja sätta ett exempel. Och Los galacticos är i lysande form, 7 raka vinster där man gjort 5 mål eller fler i 5 av matcherna. Sanslöst facit!
Kan nästan cementera en 1a plats redan nu då lagen under aldrig rår på Madrid borta och Madrid har 2 hemmamatcher kvar efter detta. En match man iaf borde ta på största allvar.

Liverpool. Mitt kära liverpool. Vad ska man säga? Vi blev nästintill utspelade av bottenlaget QPR och behöver göra 2 mål på övertid (och bli bjudna på egentligen alla 3 målen då QPR spelare var på samtliga innan dem gick in men "bara" 2 var direkta självmål) för att på något outgrundligt sätt snubbla oss till 3 poäng som vi absolut inte var värda. Samma sak gällde även senast hemma i CL där man i sista minuten fick med sig alla 3 poäng emot tippade jumbon Ludogorets. Det sämsta med allt detta är att vi inte skapar mer heller. Ingen offensiv kreativitet och ingen defensiv stabilitet finns att tala om och när våran bästa (och enda?) Riktiga målskytt dessutom saknas, hur ska vi då kunna försvara emot ett flygande Real Madrid, som dessutom är bättre än oss på alla positioner? Det enda jag kan tänka mig stå i vägen är att Real spelar el classico till helgen, och kanske har lite fokus där. Men det är fortfarande alldeles för bra med 1.95 (Tempobet ) på rak Real Madrid vinst! All in drag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-10-19 klockan 20:44.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat