Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-21, 11:08   #42
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Formen verkar vara lite på uppgång och landslagsuppehållet gjorde mig gott. Tillbaka till klubbfotbollen nu där jag kollar på några spel i veckans Champions League.

Ogiltigt spel-ID: 2256921

Det känns nästan som att alla sitter på City ikväll och en längre motivering känns onödig då jag redan läst fina motiveringar här på sidan. CSKA saknar spelare och City kommer till den här matchen stärkta efter 4-1 segern mot Spurs i helgen. Aguero är i toppform för gästerna. Lite av en måstematch för City här då man absolut inte vill halka efter Roma och Bayern München för mycket så här tidigt. Värt att nämna är väl också att matchen spelas inför tomma läktare.

Ogiltigt spel-ID: 2260248

Tror att Romas fartfyllda offensiv kan hota BM:s backlinje här ikväll. Lewandowski vilades i helgen enbart för den här matchen och Bayern är alltid vassa framåt. Tror det blir en högintensiv match med mycket målchanser åt båda hållen.

Ogiltigt spel-ID: 2260251

El Clasico väntar i helgen för Barca och man lär inte direkt ösa framåt här ikväll tror jag. Ajax bör även kunna hota framåt och kanske göra något mål, då får Barca väldigt svårt att täcka Hcp-linan.

Ogiltigt spel-ID: 2258706

Real Madrid mot Liverpools skakiga försvar på onsdag kväll. Real har börjat hitta formen i ligan och radar upp segrarna nu. Jag tror absolut att Real hittar nätet minst två gånger i den här matchen då Pool inte direkt är kända för att hålla tätt bakåt samtidigt som Ronaldo öser in mål. Jag är även inne på Real -0.5 med en låg insats men väntar upp oddset lite. Detta eftersom Pool ser väldigt uddlösa ut framåt. Balotelli har verkligen inte blivit den värvningen man hoppades på och Sterling verkar mest sakna Sturridge där fram. Värt att tänka på kan vara att Real nog inte öser på allt för mycket framåt i slutet av matchen då de har El Clasico i helgen och att Bale är skadad.

Har fler spel jag funderar på och dessa lär komma upp under eftermiddagen.

Senast redigerad av DD den 2014-10-22 klockan 22:43.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat