Ämne: V86 22/10
Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-21, 18:54   #1
Champinj0nen
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

V86 22/10


okej, från början
avd1. eftersom spets verkar klart för pu så är det också en bra spik, 6/6 från ledningen. jag tror att 7 lucky sec o 1 lheritier är lika bra hästar. drf är 1% på lucky sec lockande, men ska nog inte frestas, utan vara lugn o köra en tvilling med den..

avd2. delicious har varit bra efter uppehåll förut, klassen högre. inte säkert på ledningen, bara de andra inte jäklas för mkt så tror jag hon vinner.

i avd3 tror jag att keeping julia avgör om hon får någorlunda bra resa, som andra häst 1 pelikan trio, spår 1 med startsnabb häst på åby, mkt plus där. sedan kmr flemmings andra häst tkr jag. om britt palema inte ens blir favorit så är den väl streckvärd ändå. 4 streck känns starkt.

avd4. venkatesh möter lite lättare denna vecka känns det som. kanske kör barfota denna gång, o bakspår nästan fördel? de intressanta bakom är berkut boko o mercury broline, iaf om de kör barfota. 12 mellby amulett kan va intressant , ta rygg på venka. ser att den har två starter efter uppehåll o kan gå bra tider. venka har ju varit lite upp o ner på slutet.

avd5. många med chans. 6 claudius första häst, mött topphästar av årsgången. 3,4,11 därefter, o flemmings såg jag som skrällchans, förvånad att den är andra handare. 2,3,4,6,11

avd6. såg någon shadow woodlands senaste start? den skulle kunna vara klar, spets o slut, men har ingen koll på hästen. quite windy o part two därefter, sedan blir jag förvånad när mystery love bara är streckad på 1%.

avd7. lover face har övertygat så på slutet, toppchans. har bara 1/26 på distansen. men har gått bra på både kort o långt så e tillfälligheter tror jag. om den av någon anledning inte ska gå barfota så är det intressant att gardera, annars äre för att chansa o bli ensam vinnare typ?^^

avd8. 2 my gliding angel bör vinna detta. torbjörn är ett minus. snabbast tider på slutet. fashion diva första gången med proffskusk, gör nog mkt på en så bra häst. fortuna sund har mött tuffare på slutet o uranium kmr in vid lite överpace
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat