Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-23, 11:42   #45
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite lösa tankar om helgen i England där jag redan har spelat två spel:

Ogiltigt spel-ID: 2259707

Oddset på Chelsea +0 sjönk som en sten efter Uniteds match mot West brom i måndags. Jag hann tillslut nypa spelet till 1.88 vilket känns väldigt högt i mina ögon. United har väldigt svårt att få spelet att stämma. I matchen mot West Brom såg det inte ens speciellt bra ut framåt som vi har vant oss med. Defensivt ser det lika illa ut som förut. Det känns som att Rooney saknas något enormt nu när Mata spelar som han gör. Defensivt kommer Chelsea skapa stora problem för United. Duellen Hazard-Rafael är inget man ser fram emot ur Unitedsynvinkel.
Di Maria linkade av med ett lindat lår i matchen mot West Brom, förmodligen kommer han till spel men skulle han inte göra det så är det ett JÄTTEavbräck. Enligt Physioroom så står det ”no return date” på Diego Costa men jag har en känsla av att han kommer att spela i helgen. Mitt spel skulle dock kännas bra även om han inte spelar men såklart ännu bättre om han startar. Chelsea spelar redan som ett mästarlag och jag har svårt att se något lag rå på dem i årets upplaga av Premier League. Dagbokens första maxspel är alltså Chelsea +0 @ 1.88

Ogiltigt spel-ID: 2263580

Spelet ”båda lagen gör mål” i matchen Sunderland-Arsenal känns också riktigt bra. Arsenal har, som vanligt, skadeproblem och speciellt defensivt. Nu kommer förmodligen Koscielny vara tillbaka till helgen. Sunderland hittar väldigt ofta nätet i sina hemmamatcher och det lär man göra även på lördag på ett defensivt lite skakigt Arsenal. Man kommer ju ifrån 8-0 förlusten senast mot Southampton och man lär verkligen spela för sin heder här på hemmaplan.

Övriga leans till helgen i Premier League är Swansea -0.5 och Southampton-Stoke, över 2.5 mål. Swansea möter Leicester hemma. Två lag med lite halvtaskig form men Swansea är ett klart bättre lag, speciellt på hemmaplan. Perfekt tillfälle för Swansea att studsa tillbaka. Odds uppemot 2.00 känns generöst här.
Överspelet i Southampton-Stoke är intressant med tanke på Southamptons fina målskörd. Stoke har heller inte spelat så täta matcher som man brukar göra och dem borde absolut kunna göra minst ett mål här. Firma Pelle-Tadic i Southampton är riktigt vassa just nu och lär skapa oreda i Stokeförsvaret.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat