Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-25, 12:42   #166
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kul att det snurrar på just nu och tack för era positiva kommentarer

Fortsätter köra på Kings som all-in drag. Denna gången är det ett skadedrabbat Columbus som kommer på besök. Ett förbättrar Columbus i år ska sägas, det är inget strykgäng som man var för ett par säsonger sedan men tyvärr för deras del så har man blivit hårt drabbade av skador. Redan innan igår hade man McElhinny, Dubinsky, Horton, Boone Jenner och Ryan Murray borta. Igår emot Anaheim drabbades man av 2 ytterliggare skador i Adam Cracknell och Cam Atkinson som fick en skridsko i ansiktet (såg riktigt vidrigt ut). Det betyder att man har halva den tilltänkta forwardsuppsättningen skadad. Om vi då går åter till min tidigare analys av Kings så är det ju extremt svårt att göra mål på dem, speciellt hemma. Man har nu släppt in 1 mål dem 3 senaste matcherna. 1! 3 på 5 matcher och aldrig mer än 1 mål bakåt hemma. Det betyder att Kings endast behöver göra 2 mål för att ha en rimlig chans att vinna under ordinarie speltid. Inte nog med det, Columbus är b2b2b på sin Kalifornien turne med Sharks den 24e, Ducks den 25e och sedan Kings den 26e. Fördel hemmalaget utan tvekan!

Raka 1an ger 1.80. Jag vill mena att om samma förutsättningar fanns i en fotbollsmatch där City möter typ Tottenham, så skulle oddset på rak 1a ligga på 1.50, därför tycker jag man kan spela 1.80 trots att det är hockey All in drag!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-10-25 klockan 15:01.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat