Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-25, 13:16   #11
cochise

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 5415
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Spoiler:

Att dom spelas samma omgångar lär ju sammanfalla snarare väldigt ofta.

Den lilla ska spelas 1-2 gånger i månaden och endast vid dom bästa rullpottarna och den stora ska spelas ca 1 gång i månaden vid en stor rullpott. Varje gång den stora spelas så kommer ju förmodligen den lilla också spelas för vi lär ju inte stå över den bästa rullpotten i det lilla och sen kan de möjligen bli 1 gång till i månaden på det lilla där man inte konkurrerar med det stora.

Blir lite halvkonstigt att samma person startar ett till bolag som direkt konkurrerar med ett som han redan driver. Jag vill nog hålla med Juret att om du verkligen tänker driva 2 bolag på bandybomben som kan komma att spela samma omgångar ofta så är det väl tveksamt om man vill vara med i den mindre!?
det stora bolaget kommer bara att spela vid dom stora rullpottarna...så det kanske inte blir nåt spel där oftare än kanske var 6-8 vecka...det visar sig!

och absolut kommer det att sammanfalla med spel med det lilla bolaget vid nåt tillfälle!

men konkurrens säger du....då förstår jag inte?!
jag vill väl självklart vinna med båda bolagen, eftersom jag själv är med i båda!

sen att det ges större chans att vinna i det stora är ju självklart.

en del tycker att det räcker med en insats på 400:-
och en del vill spela för större pengar
jag ger er chansen att välja
så ser jag det!
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat