Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-25, 13:32   #167
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En match som kommer mycket nära är West Brom - Crystal Palace över 2.25 @ 1.91(pinnen)

2 lag som gör en hel del mål, men också släpper in över 1 mål per match. Det är statistiken som gör mig nyfiken. Först och främst: Palace har gått över 2.5 i samtliga 4 bortamatcher i ligan denna säsong. Man har dessutom släppt in 2 eller fler mål i samtliga av dessa matcher. West Brom å sin sida har släppt in 2 eller fler mål 4 gånger på 6 matcher hemma på The Hawthornes. Man har endast gått mållösa en gång (emot Everton) och endast Burnley har åkt hem utan att göra mål framåt. Det blåser positiva vindar i West Brom lägret där man efter en trög start hittat formen med 3-1-1 dem senaste 5 (en cupmatch emot Hull inräknad), där Liverpool fick med sig 3 oförtjänta poäng hemma på Anfield och Man UTD fick med sig 1 poäng på ett mål i slutminuterna. Egentligen har man enligt mig varit värda att vinna 5/5 alltså. Det är offensiven som vinner matcherna åt dem, för trots att man släpper in en del mål, så har man gjort 2 eller fler i 4 raka matcher.

Crystal Palace måste börja ta poäng nu, speciellt i 6 poängsmatcher som dessa och jag tror inte att man kommer att försöka göra det genom att spela defensivt i 90 minuter, det är inte deras stil. Dessutom saknas Delaney i försvaret efter sitt röda senast, vilket ger oss ett nykomponerat mittlås med vad jag förmodar blir Mariappa och Hangeland.

West Brom har vind i seglen och har inga större bekymmer med skador, Berahino är i kalasform och laget gör och släpper in en hel del mål.

Bägge lagen är 5/3 till över/under.
West Brom är 3/1 till övern hemma.
Crystal Palace är 3/1 till över borta.

1.91 på Över 2.25 är kanon, det blir en all in av det!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat