Plockar ett tidigt spel i nästkommande CL omgång med och återigen går jag emot mitt kära Liverpool. Vi går en riktigt tråkig säsong till mötes, speciellt med tanke på succén ifjol. Det finns ingen fantasi i Liverpools anfall spel och nu har vi verkligen ingen som gör målen heller. Balotelli floppar, Sturridge går skadad. Bakom dem är det tunt, Borini verkar inte aktuell å Lambert har även han svårt att komma till lägen. Speciellt passande att då åka till ett fullständigt överlägset motstånd nere i Spanien, som dessutom blir helt klara för slutspel och förmodligen också seger i gruppen vid vinst, 4 dagar innan serieledande Chelsea kommer på besök på Anfield. Om jag känner Brendan rätt så kommer han att rotera till fördel för ligan då det ändå är stor chans att Real går rent i gruppen och det finns därmed andra motståndare att fokusera på.
Liverpool mötte idag ett skadedrabbat och bottentippat Hull hemma på Anfield och kunde inte göra mål, hade fram till 60' minuten knappt en farlig chans heller. Hur många farliga chanser kommer man att kunna vaska fram på Bernabeu, 2-3?Max säger jag och då är jag snäll. Det betyder att våra iskalla anfallare kanske får 1 varsitt avslut att sätta, inte troligt va? Finns många roliga spel här, men jag väljer Liverpool u 0.75 som betyder halva insatsen tillbaka vid 1 liverpool mål, till 1.99 på pinnacle. All in drag!
Senast redigerad av tompa87 den 2014-10-26 klockan 01:14.
|