Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-26, 14:09   #31
majkki

majkkis avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 571

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ska börja med att säga att fler rekar kommer förutom denna.

NFL WEEK8 - USPICKS - CHICAGO BEARS @ NEW ENGLAND PATRIOTS

New England tar emot Chicago Bears i en match där jag tror det kommer bli en hel del poäng.

New England har ligans bästa pass defens försvar, men i mina ögon inte sätt ut som det till 100%

Chicago Bears kommer till matchen med en bedrövlig förlust mot Miami senast och försvaret var under all kritik.

Jag tror det blir en hel del poäng och passing yards i den här matchen, Bears har varit riktigt bra på bortaplan i år, samtidigt som alla vet hur bra New England är på hemmaplan, för att Chicago ska lyckas vara nära att vinna så hänger allt på det offensiva spelet.

Jag tror New England kommer dominera matchen, vilket kommer göra att Chicago kommer få spela lite desperat ju närmare slutet man kommer och med måltavlor som Marshall så kommer man lyckas med en hel del pass.

Nyckeln blir att Cutler inte kastar några onödiga och dumma passningar som leder till turnovers och Chicago förlorar sin offensiva drives.

Jag tycker ha hittat en lina som ligger 20-25 yards alldeles för lågt på Jay Cutler trots att man möter ett starkt defens på bortaplan.

US Picks spelar 6u Jay Cutler Ö245.5 Passing Yards till 1.85 @ Betsson
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat