Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-28, 09:16   #180
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6097

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bari - Pescara över 2,5 @ 2.12 (unibet) finns även över 2.25 till 1.80 på pinnen. Vet inte vad jag tänker välja än men Bari är ju som jag tidigare rekade ett lag med god mål form. Nu blev det förlust senast emot ett hemmastarkt Varese men inte utan att göra mål framåt. 5e raka matchen man gör mål framåt och 6e raka man släpper in mål bakåt. Lagets 3 senaste har gått över och dem andra 2 har slutat med 2 mål dem senaste 5.

Pescara spelar en offensiv (och naiv) fotboll som inte betalat så bra än så länge. Återfinns först på 18 plats. I över/under ligan är man dock 4 och snittar 3,4 mål per match. Trots att man ligger på nedflyttning har man alltså mäktat med 16 mål framåt på 10 matcher. Defensiven är desto skakigare, 18 insläppta ger oss ett snitt på nästan 2 per match. Pescara offensiv trivs bättre på bortaplan än hemma, man har 9 gjorda (och 9 insläppta) på 5 bortamatcher.
7 av deras senaste 8 har gått över och man har släppt in mål i 8/9 senaste, men även gjort mål i 8 av dessa 9.

Känns långt närmare övern än under här men jag safear och kör all in draget på över 2.2.25 till 1.80 på pinnen, halva insatsen tillbaka på 2 mål.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cazzius (+1)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat