Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-31, 10:59   #16
mackpeter

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Börjar närma sig. Jackpot,hemmabana och rätt bra klass på loppen. Låter som att det blir fattigt efter helgen

I första loppet är det bara 2 ekipage som har spel på sig. Som de har sett ut på slutet så kanske det bör stå mellan dem. Kanske rent av en spik på Food Money men lite negativa balansvibbar får jag. Dessutom tror jag att de kommer att köra hårt på varandra. Den av de som först kommer till plankan har såklart bra vinstchans.Örjan trivs som fisken i vattnet på Sundbyholm och Queasy har bra form så jag höjer ialla fall upp den som etta. Tror att det är ett bra plats och tvillingspel åtminstone. Borde vara riktigt långt framme. Loppet är öppet bakom duon så kanske inte fel att ösa på lite. Är i af jackpot. Å andra sidan har man ett hårt strupgrepp på klabbet om man börjar med att sätta en spik.
9,5,2,1,8,3,4,7,11,12

Andra loppet är riktigt öppet det också. Höjer upp en riktig käftsmäll som kanske egentligen är chanslös men finns en del spetschans och Torbjörn trivs på Sundbyholm. Med spets,släpp och lucka så är de flesta borta från Jackpotpengarna. Men här tror jag helt enkelt att loppet vinns av någon bakifrån. Chansar med Jansson sedan blir det staket från 8 och bakåt. 5,12,10,8,15,9,3,6

Här tror jag att det är dags för Chelsea Boko att ta sin första årsseger. Oasis Bi leder säkert runt om om form men vart borta ett tag och säkert inte helt på topp.Digital Ink möter ett ganska ljummet gäng och borde vara riktigt långt framme. 5,9,3,7,10,2,12

3 som höjer sig över mängden 4,7,9. Tror att Veijo tar spets och har bra chans att leda runt om.

5e är också ett riktigt rövarbo. Formlöst hela vägen. Här kan det också smälla rejält.Ritmo är storfavorit. Tror dock inte att de kan ta spets vilket jag tycker är synd. Hade annars spikat Ron Jeremy till 2% från rygg ledaren. Nu blir det nog till att ösa i vad plånboken tål. 8,10,1,12,13,9,4,5,6

fina hästar och inte så många med stor vinstchans tycker jag. Montdore är riktigt fin och möjligt att han bara vinner men spetshästen blir svår.6,3,1,7,9

COLDTOWN har jag bara klagat på och sällan tagit med men någonting säger att han bara vinner i morgon. 2an är halvskaplig,4 tänkbar,6,8 och en riktig smällkaramell kan I am dynamite vara. Flera här inne som brukar varna för den. Kan få rygg på Coldtown och kanske kan bli farlig.

Det var min tidiga fredagsyn på omgången. Nu gäller det bara att försöka få fram ett system också. Lycka till
Tidig och tidig? Klockan är ju 10.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat