Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-31, 17:17   #152
Gidde_Palema

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
HELT ointressant vill jag påstå.

En kille som i varannan mening har ett extremt behov av att uttrycka hur duktig han är på trav, hur insatt han är, känns ju inte som något annat än som ett troll modell större. Be honom ta ett foto på sina "vinstkvitton" så kommer ni att märka följande..inget foto kommer att postas för "han har inget att bevisa".

Annars Gidde_Palema så kan jag be trav365 ta kontakt med dig och skriva en liten artikel kring din fantastiska vecka. PM.a ditt nummer så sätter jag upp det direkt. Kan ju vara lite kul för dig att kliva ut ur mörkret, berätta om dig själv, vilket PRO du är. På det sättet får du ju också ett erkännande och en större chans att "bolla med någon kunnig".. Varför du nu ens skulle vara i behov av något sådant..du är ju 20 år och fullfjättrat proffs redan..
Har som sagt inget behov av att framhäva mig själv. Jag blev glad när jag vann och ville visa min vinst utan något vidare syfte med det.

Hade varit kul att jobba med trav på något sätt, är dock svårt att ta sig in i branschen om man inte känner någon som redan är "inne".

Som sagt så vill jag bara bolla idèer för att jag tycker att det är kul att diskutera trav med någon som är insatt i sporten.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat