Citat:
Ursprungligen postat av elwiz
Kul för dig Gidde att det har gått bra . Absolut!
Men du måste förstå att det som händer är att det oftast blir mothugg. Vi är många som som postar efterhandare ibland. Däribland jag (glad amatör) och även "proffs" som Varulv och Huselius gör det.
Det finns en stor skillnad i detta, mot det som du nu har hamnat i. Många här sitter och skriver tips och analyser och även gläds med andra, flera av oss saxar ut info som man har hittat, man blir liksom tjenis med varandra och kan även få ett tips på en god öl mellan raderna.
Du Gidde började bra förra hösten och skrev lite tankar men sedan så försvann du i januari 2014 och inte ett ljud. Sedan så dyker du upp som gubben i lådan och vill någonting som tolkas som bekräftelse på att du kan hitta alla rätt.
Nu kommer väl du svara som du har gjort ca 30ggr den här veckan "jag vill inte ha bekräftelse!"
Slappna av, diskutera, analysera och dela tankar är ju det som detta forum är till för.
|
Att jag försvann beror på personliga skäl.
Det är inte så lätt att diskutera och säga vad man tror när man har det som sitt jobb. Dels tar det tid och sen så finns risken att spelvärdet sjunker på sina idèer. Men jag ska försöka bli bättre på det.