Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-31, 17:56   #30
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Sådär! Då har jag varit ute och fått mig en rejäl skopa luft. Det var välgörande!

Jag har fastnat för två kusar som spikförslag, efter att ha följt dem under säsongen:

Avdelning II: nr 12 Sylvester America. Har ju varit härligt bra väldigt länge nu. Läget ses som oddshöjande och jag bär tro. (Nog för att oddset spelar noll roll inom streckspel, men det är väl de flesta införstådda med, eller?)

Avdelning VII: Nr 4 L`Hertier. Denna jagas på intryck och står överst på listan av nästagångare. En följehäst som inte vill missas, när han väl ges fritt spurtutrymme in mot hela upploppet igen. Kör i tid, Veijo! Tyvärr verkar Ronden ha hästen som etta, blir kanske favorit trots raden?

Ser nu att Sylvester är favorit, men Veijos bara tippad 3:e... så fel mot vad jag trodde.

Självklart tar jag med Overtaker i första!

Putte64... din syn på mina spikar mottages som vanligt tacksamt. Kritiska ögon är aldrig ovälkommet!
Olle... ska du "ladda" en tjuga på nåt motbud i aktuella avdelningar så ryt ifrån! Omfördelning av spikar är ju knappast förbjudet.

Jag lirar som vanligt litet och på chans vid V75. Risk att Dreams Burn Down, såvida det inte blixtrar till på fotot! I så fall ropar jag in bartendern... Lycka till alla travbitna!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat