Citat:
Ursprungligen postat av draken
Jag misstror dig inte blir bara förvånad. Vad har hänt sista året. Hade du sagt det för ett år sedan att du tänkte försöka satsa på travet hade ingen misstrott dig men att du plötsligt skulle få så mycket luft på knappt ett år och tror att du vet mest av alla irriterar ju bara de flesta. Luktar ju troll lång väg.Det måste du förstå.
Mycket möjligt att du har vunnit en halv mille sista veckan och 600 som mest men då är det lite konstigt när du säger att du inte är mångmiljonär. För ett år sedan spelade du V75 för ett par hundra. Visa lite stake och smäll upp en fet analys till V75 i morgon med dina inpluggade drag så får du ett erkännande värd en vinnare.
|
Jag pratar helst inte om vad som har hänt då jag anser det vara personliga skäl, har varit väldigt nere en längre tid på grund av detta.
Har tidigare haft ett litet kapital men har nu jobbat upp det. Jag anser inte att man behöver vara mångmiljonär för att kunna göra en V65 för knappt 3000 kr om man tycker att man har ett riktigt bra drag, samt att det är jackpott.
Okej, skriver en lång V75 analys imorgon.