Min enda spik blir Fawkes! En som jag är livrädd för är Zapdos Håjt som är snabb ut och borde kunna ha hygglig chans att vinna ett sånt här pisslopp om de två bästa underpresterar eller gör bort sig. Det är flera i det här loppet som normalt sett aldrig har chans att vinna i klassen, men som nu har ett sällsynt tillfälle. Men jag spikar Fawkes, han är bäst och har väl över 60% vinstchans allt inräknat. I övrigt tror jag...
...Staro Ivy League har minst lika stor chans som favoriten att ta hem inledningen! Tappstart senast de möttes och var inte långt efter favoriten i mål trots sämre löpning. Har varit rejäl i alla felfria starter!
...att Easy To Win har lätt för att vinna idag! Startsnabbare än de invändigt som jag ser det, bör ha hygglig chans att spåra hela vägen.
...Holy Ghost verkar rejäl, är nog rätt favorit. Quick Fix däremot verkar inte het. Bättre värde då på Jackie Bowler som nästan står likadant till.
...Bonito Hornline väl stor favorit, kort distans och låg klass är inga idealiska förutsättningar för favoritseger...
...Lancome Eson verkar bra och bör få ledning eller rygg ledaren. Untersteiners skoryck också intressant. Öppet i övrigt.