Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-16, 14:30   #25
Mare Nostrum

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ryssfemman Visa inlägg
Chelsea - Tottenham
Fantasy match
Resultatet kommer bestämmas av antalet mål gjorda av respektive lag.

etc.
Den ser fin ut. ryggar ev.. Har bara lirat Fantasy Match 1 gång och den gick hem, så jag testar en till idag!

Barcelona - Real Madrid @ 2.85
Barcelona kommer att få det riktigt tufft mot Sevilla som de möter för tredje gången på kort tid. De två senaste matcherna har Barcelona endast lyckats göra 1 mål i vardera. Real Madrid däremot har lättare ett motstånd i Atletico Bilbao och med en Ronaldo i storform, Kaka tillbaka och Benzema från start bör de absolut kunna trycka in minst 2-3 bollar!

Förövrigt drog jag en fyrling förut. Vid närmare eftertanke lite dumt då vi alla vet att fyrlingar har en förmåga att aldrig gå in. Hursomhelst:

Rögle - Brynäs IF Under 6.5 mål @ 1.27
Lille - PSG 1 @ 1.85
Leverkusen - FSV Mainz 1 @ 1.40
Atletico - Real Madrid 2 @ 1.60
Tot: 5.26

Kort motivering:
Markström släpper in max 2, möjligtvis 3 mål. Brynäs är inte heller direkt kända för att vräka in mål. 1.27 är bra oddsvirke imo.

Lille saknar förvisso Gervinho, men har sjuukt bra form och målskyttet har varit utspritt på flertalet olika spelare under de senaste matcherna. Med hemmaplan i ryggen tror jag absolut att deras fina form fortsätter.

Leverkusen har riktigt bra form och är oerhört starka på hemmaplan. Mainz är desto sämre...

Real Madrid har bra form och imponerat i de flesta av de senaste matcherna. Man har förvisso Higuain skadad, men detta leder till att Benzema antagligen kommer få starta och visa vad han går för. Dessutom är Kaka tillbaka och Ronaldo spelar också. Detta räcker för att jag ska lira till 1.60!

Senast redigerad av Mare Nostrum den 2010-01-16 klockan 14:54.
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat