Ämne: MLB 7/5
Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-07, 15:37   #5
Arch
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

YTD 6-0-0 +9.545u

Buehrle (CWS) vs Marcum (Blue Jays) 4.5innings, u4.5 @1.66 att vinna 1u (bet365)

Detta är två pitchers med fastballs som knappt toppar 80mph, men båda har många bra off-speed, breaking pitches med rörelse. Buehrle är känd för att vara en workhorse som dessutom jobbar väldigt snabbt och frustrerar motståndarna som inte hinner gå igenom sina ritualer. Trots sin sämre start på säsongen (och senaste 5 ER på 4.2ip) såg han helt okey ut mot Yankees och jag tror att mycket kan tillskrivas att han fick spela 3 av 4 senaste borta, samt att hans senaste hemma var mot mycket heta och tålamodiga Tampa. Nu är han hemma och får Blue Jays som är bra fastball hitters, men otåliga vid plattan och hans skräp bör funka utan problem. Samma gäller Marcum (har spelat bra i år) som möter en annan HR-slående lineup och kommer att ge dem stora problem.


Jag litar inte på Torontos bullpen för att ha ett underspel för matchen (kan vara orsak till att spela WSox ML), pinnen har 5 innings och bättre odds, men vid sådana här spel vill jag alltid köpa en halv inning om möjligt.

Senast redigerad av Arch den 2010-05-07 klockan 23:19. Anledning: Edit: ugh "knappt toppar 90mph" är bra grejjer ;)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat