Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-02, 16:25   #306
Voltstart
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Självklart! Därför min kommentar om "några"...
God är skicklig och har flyt nu men fler än han har sinat när det vänder. Håller tummarna för att han har disciplin och money management. Gasa i medvind är ingen konst, särskilt med full tank!
Du har en riktigt bra poäng, doob. Pengar sinar ofattbart snabbt i motvind. När det är flytperiod och analyserna sitter och/eller ramlar undan kan man inte fatta att det kan gå fel under så lång period vid senare skede.

Just nu har Gidde dock en härlig grund att stå på och jag hade gärna hamnat där själv nån gång. +150 lax har jag själv legat som bäst nån gång och då har jag hållit på i dryga 20år, fast med mindre insatser. Största vinsten är 90 lax och näst största 60 lax. Då tycker jag att jag har haft mer oflyt över tid än vad som kan fantiseras om. Tror det mesta av det ingår i spelet dock...


... Förra vintern fram till våren gick allt i baklås så jag tog ett långt sommaruppehåll för att ha åtskilliga lax kvar att ladda med inför vintern. Känns bra nu och jag ser fram emot att börja lira lite större nu för ett antal månader. V4, V3 och platsraketer ska jag fokusera på...

Redigering: Äh, va fan... 10 andelar och andelssystem för över 76...rader!

Nåväl, bra analys i sista iallafall trots att psykopaten var en lus till slut!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+25)

Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-02 klockan 16:29.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat