Idag väljer jag att fokusera en hel del på Ahmad Bradshaw, killen som blev ratad av New York Giants efter förra säsongen och gick då till Colts där han varit riktigt bra hela säsongen, ikväll ställs han mot sin tidigare arbetsgivare och lagkamrater och jag tror han kommer göra allt för att visa upp sig från sin bästa sida. Trent Richardsson verkar vara tillbaka efter sin skada till nattens match, men har fortfarande känningar och Bradshaw kan få en hel del att jobba på.
New York Giants är även det laget som släpper till 4 mest fantasy points till motståndarens running backs.
Det finns även ett utstick oddsmässigt på Ahmad bradshaw på att göra en TD till 2.00 på Unibet (övriga bolag runt 1.60) men det är inget jag spelar själv men som mycket väl kan gå in för er som letar fler spel.
New York Giants kommer till dagens match med sin bästa reciver Cruz borta även RB Jennings missar matchen så springspelet kommer bli lidande och med Cruz borta så tror jag #1 Draft pick Odell Beckham Jr får en hel del att jobba med.
Med dessa skador på Giants och flera nyckelspelare ser ut att komma tillbaka för Colts som samtidigt är 10-1 mot spreaden efter att ha förlorat i matchen innan
US Picks spelar 7u Ahmad Bradshaw Över 70.5 rushing och reciving yards till 1.90 @ Ladbrokes
US Picks spelar 8u Indianapolis Colts -3 till 1.93 @ Betsson
US Picks spelar 6u Odell Beckham Jr Över 47.5 Reciving yards till 1.85 @ betsson
Ni som vill låsa Odell Beckham Jr så finns han att lira under 65.5 till 1.90 rec yards på Ladbrokes så har ni en fin marginal och kan hoppas han slutar i mellan, men jag väljer enbart att spela överspelet.