Real Madrid höll som väntat nollan idag och underspelet på pool satt, skönt! Missade tyvärr att lira Salzburg idag (smaskiga 4+ gånger pengarna om någon spelade) p.g.a. diverse bestyr med nya huset. Kommer att vara lite stressigt en tid framöver men jag ska försöka hålla dagboken vid liv ändå, det kostar ju att flytta så det är ju bra om man kan hålla en liten inkomstkälla vid liv när man blöder pengar ;-) Inatt har jag en grym magkänsla av att Pittsburgh kan vinna, med fler mål än ett dessutom! Man är nästintill ostoppbara för tillfället och det känns dumt att inte rida på vågen. Tyvärr är jag lite för feg och istället väljer jag att möta överspelet med ett All in drag! Bägge lagen har firepower så det räcker och blir över! Bolagen väljer att lägga linan runt 5 där bwin.se och Marathonbet båda lägger sig på 1.78 (ordinarie speltid). Kliver man upp ett steg till över 5.5 då ligger bwin.com på 2.08 (vilket är lite högre än vad jag tänkt) men marathonbet.com tar i ordentligt och lägger sig på 2.32, vilket jag tycker är alldeles för högt! Pens lirar Griess i målet för att vila "Flower", han släppte 4 senast han lirade emot Detroit.
Som jag sa tidigare så finns det så mycket kapacitet i bägge lagens offensiver och statistiken ljuger ju aldrig (hehe) ; Minnesota har gjort 4 eller fler mål i 5 raka matcher. 4/5 har gått över.
Pens har gjort 3 eller fler mål i 7 raka matcher och 9/10 i år. Man har förvisso bara gått över i 2 av dem 5 senaste men mycket av det kan tillskrivas Fleury som varit glödhet med 3 nollor dem 4 senaste matcherna! Griess är inte av samma kvalité så räkna med att en glödhet Minnesota offensiv kommer att ösa på med folk på mål och skott ifrån de flesta vinklar emot en ringrostig målvakt samtidigt som Pens sitter på ett sanslöst PP och har gott självförtroende emot Western Conference lagen efter 3 segrar på 4 matcher emot lag ifrån West i år och efter den senaste tidens fina resultat. Mycket talar för övern och jag kan inte låta bli överspelet till fina 2.32 på Marathonbet! All in drag!
Senast redigerad av tompa87 den 2014-11-05 klockan 00:23.
|