Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-05, 07:15   #9
boozty

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Jag kan bara instämma med föregående talare. Ronden köps väl inte huvudsakligen av spelare för deras tips? Ronden är väl mer för personer som i första hand är travintresserad och i andra hand är spelintresserad? Jag läser bara ronden för lite artiklar och att dom har startlistor till alla travdagar, deras rank tittar jag inte ens på.

Jag förstår båda sidor i detta ämne, visst kraftig procentuell prishöjning på en produkt som är identisk men det känns som att deras tidigare pris var för billigt? Jämnför mot deras största konkurent travtjänstne, dom tar 99kr en vardagskväll och väljer du att ta det via sms så får du inte ens en motivering utan bara rank. Dessutom tycker jag värdet i tips förstörs när det är för billigt, spelar ingen större roll hur sjukt bra ideer dom har om alla har råd att köpa för då försvinner ju värdet i tipset?

EDIT: Jag skulle hellre betala 200kr/kväll om jag visste att dom endast levererade tipset till max 50 personer än att betala 20kr för något som säljs till 500 personer.

Senast redigerad av boozty den 2014-11-05 klockan 07:17.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat