Tack för alla snälla ord. När det gäller pengar så är det definitivt ingenting jag är ute efter från Sharps.
Vår käre KP är en sån där som äter 80% av tårtan och sen blir helt oförstående när de andra sju personerna vid bordet inte vill dela notan lika. 
Jag har alltid sagt att en bra capper inte behöver sälja sina bets, han bör kunna spela ihop mer stålar än vad han behöver. Nu har jag behövt rucka lite på den principen eftersom hela min kassa gick åt till en flytt (bilköp, möbler o s v). Min nuvarande lön är väldigt dålig och om jag vill kunna låta min kassa växa igen och samtidigt leva en relativt dräglig livsstil så har jag valt en överenskommelse liknande den jag hade förra året.
NBA 1Q är en relativt liten marknad och tyvärr kan man bara få in "mindre" summor innan det blir sänkning. I sheetet lägger jag upp det odds
jag spelar till, sedan får folk avgöra själva om de vill spela. När det gäller de andra marknaderna (även dessa är små men utan någon "elefant") så brukar faktiskt oddsen ligga kvar på samma / inom ett par punkter hos Pinnacle. Detta är sant för cricketen, som är den sport jag har överlägset bäst siffror i (120.83% efter 116 spel).
Jag har mycket att tacka både Sharps och andra spelforum på nätet (främst TZ) för, utan dom hade jag aldrig kommit dit jag är nu spelmässigt. Därför vill jag fortsätta bidraga med det jag kan. Om inte annat så är den här tråden ett bevis för att det går att lyckas hyffsat om man lägger ner tillräckligt med tid och är villig att lära sig en del statistik.
---
Sydafrika satt som en smäck dessutom. Mycket bra av Rilee Rossouw (78 för 60) som jag klagat en del på tidigare, och bowlingen var riktigt, riktigt skarp. Det var ett inflammerat odds och det ska bli intressant vad det hamnar på i nästa match (fredag).
Lägger in Dolphins nu (matchen startar om 10 minuter) har avvaktat upp oddset, finns hos Pinnacle och William Hill till över 1.60. Taget. BOL!