Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-05, 17:06   #13
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61863
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Jag kan bara instämma med föregående talare. Ronden köps väl inte huvudsakligen av spelare för deras tips? Ronden är väl mer för personer som i första hand är travintresserad och i andra hand är spelintresserad? Jag läser bara ronden för lite artiklar och att dom har startlistor till alla travdagar, deras rank tittar jag inte ens på.

Jag förstår båda sidor i detta ämne, visst kraftig procentuell prishöjning på en produkt som är identisk men det känns som att deras tidigare pris var för billigt? Jämnför mot deras största konkurent travtjänstne, dom tar 99kr en vardagskväll och väljer du att ta det via sms så får du inte ens en motivering utan bara rank. Dessutom tycker jag värdet i tips förstörs när det är för billigt, spelar ingen större roll hur sjukt bra ideer dom har om alla har råd att köpa för då försvinner ju värdet i tipset?

EDIT: Jag skulle hellre betala 200kr/kväll om jag visste att dom endast levererade tipset till max 50 personer än att betala 20kr för något som säljs till 500 personer.
Ja ligger mycket i det. Men frågan är om deras material är så fantastiskt jämfört med kvällstidningarnas tips eller rondens ?

1. Dom har inga intervjuer av värde längre som bara kan läsas av kunderna.

2. Dom spelar för ca 2500 kr om dagen inkl dd förslaget. Det är ca 12 500 kr i veckan eller 650 000 kr om året. Hittills i år tror jag inte ens att dom som ryggat rakt av spelat in 100 000 kr hittills på V64/DD.

3. Tipsen släpps kl 14 till lopp som startar kl 19. Det är mycket som missas med så tidiga analyser och tips. För idag är tipsförslag som görs så långt i förväg att betrakta som tidiga.

Sen är det såklart upp till var och en att bedöma om material som först kostade 5 kr sedan 15 och från och med igår 25 (om man köper 10 omgångar i rad, annars betydligt dyrare) är värt sitt pris.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat