Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-05, 21:52   #198
tompa87
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Flera duktiga cappers säger att Fulham ska ha bra chans idag och jag håller med.

Har efter Magaths avgång fått snurr på offensiven ordentligt och får man bara ordning på defensiven lär man ligga bland dem 7 som har chansen att ta sig upp när säsongen summeras. Hade vunnit 4 raka hemma innan man torskade i cupen emot Derby senast. Gjorde dock ändå 2 mål framåt och gör man det idag har man goda chanser att vinna emot ett fortfarande fritt fallande Blackpool som har 4 raka förluster i ligan. På bortaplan har dem tagit 2 poäng på 7 matcher, och släppt in nästan 2 mål i snitt.

Fulham har plockat 10 av sina 15 poäng hemma (3 raka vinster för tillfället med 8-0 i målskillnad emot bättre lag än Blackpool) och har inte råd att tappa poäng i såna här matcher om man ska vara med och kvala i maj. Fulham har dessutom gjort 2 mål eller fler i 4 raka matcher medans Blackpool har blivit nollade i 3 raka (varav 2 har varit på hemmaplan). Ingen förväntade sig något av Blackpool som veckan innan säsongen skulle börja knappt hade en startelva på träningarna, och inte lär man förvänta sig mer nu med den senaste tidens resultat.

Jag tror Blackpool kommer få mycket svårt att hävda sig på Craven Cottage, emot ett hemmalag i bra form med gott självförtroende och mycket bättre lag i övrigt, med höga ambitioner dessutom.

Gillar ju inte direkt att lägga spel på så låga odds som raka vinster erbjuder så det får bli -1 (AH) istället vilket jag tycker känns bra då Fulham är "on-fire" i offensiven och Blackpool är deras motsats

Fulham -1 @ 2.03 på Pinnacle. All in drag!
28-5 i skott, 18-1 i hörnor, en man mer i 60 minuter. Slut resultat? 2-2.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat