Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-07, 16:18   #31
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Det tror jag inte. Tror det är en riktig mordvinnare.(Frozen) De som vill gardera kan offra streck där. Är Eketorp Tess som senast så lär hon inte förlora första. Var med i 07 öppning med Västerboonthenews senast. Släppte tillslut och satt fast ett tag men när det väl fanns spelutrymme så spurtade hon starkt iaf. Nu är ju Jennifer galen så hon kör säkert så mycket det går som en idiot så det kanske blir total pannkaka för båda. Med en vettig kusk bakom Royal Fighter hade Eketorpets tess vart veckans säkraste. Nu är den lite tveksam.
Andra är Roto jättefavorit. Tycker nästan att det är en Kalle Anka favorit. Stannade nästan på Örebro fast distansen var kort. Nej shaas. Tror att han är kall redan i sista kurvan om det blir lite körning från början. Giant Proud och Johny är givna bakom men bästa draget är helt ospelat. Usain Henna. Gick urbra på Sundbyholm från trist läge. Lika trist nu men drag i loppet och lite hjälp så vinner han det här.
Guld är också stängt på 4 . 1,2,6,10
4e ser lite halvjobbigt ut. kan vara så att 5an bara vinner men öppet tycker jag. 1an är favorit och såklart given med Erik.
Orangina är favorit och det tycker jag är rätt. Ser ut att kunna bli riktigt bra men att spika från spår 5 bland 3 åringar känns sisådär. Draget i loppet är givetvis Promise me som jag tycker har visat mest fart.
7e är öppet.Photo Princess blir favorit men har hennes lopp från Solvalla på näthinnan där hon var totalt usel. Visserligen vart bra i 2 starter efter men som favorit tycker jag nog att en gardering känns befogad
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skuumberg (+5)

Senast redigerad av draken den 2014-11-07 klockan 16:42.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat