Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-07, 23:22   #55
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Någon som inte är blek är Gidde_Palema! utmärkt kandidat som Raffes ersättare.

// Major
Det tycker jag låter som en utmärkt idé.

Nån klagar visst här, ironiskt eller ej, men i förväg har två av hans spelidéer suttit väldigt fint redan sista delen av veckan. Åby: Lovesong & Bergsåker: Geisha Brodda. Hoppas killen sticker ut hakan och ställer ut någon fräck lågprocentare också. Det är ju bara att rekommendera som skrällidé man tror har god chans. Gärna med motivering till varför(trolig spets, spurtstark, maler ner dem, går ned i klass etc.).

Killen vill hålla sina idéer för sig själv säger han. Trams säger jag. En lågprocentare stiger inte med många procent för att vi avslöjar nåt här inte. Nån dag i veckan räcker ju. Sådant ökar nivån på inläggen här.

Vid medverkan i tv blir det nog värre med bibehållet spelvärde, när idéerna basuneras ut till följa-John-flocken.

Min ersättare till Raffe här på $harps blir "dagsaktuella" AndyMart.

Han tjatade om Orlando Gel när hästen stod i "brutalt" höga odds i ny regi. Med sedvanlig otur föll oddsen till 6 och 3 ggr när segrarna började staplas på varandra. Sånt gör oss lirare sura...(Tyvärr tog jag inte rygg.)

Jag har fler favorit-signaturer här, men ingen lika aktuell denna fredagskväll.
Jag har inte skapat nåt begrepp om signaturen Major ännu...

Själv e jag en glad amatör som försöker vaska efter lämpliga spelobjekt så gott jag kan...

För att avslöja nåt så sitter jag just och skummar igenom lopp 8 på Mantorp, måndag: Här tycker jag att 3 Darling ska hållas ett öga på. Främst går hästen ned i sin egen klass i större utsträckning. Sista 5 starterna har inte övertygat väldeliga, men hästen har inte heller gått dåligt. Hyfsade spurter i skymundan och 5:a senast efter tungt lopp i dödens. Den gången steget ifrån att bli 3:a i mål. Mitt minne säger mig att med jänkarvagn och barfota runt om blir hästen ännu bättre. Värt att hålla ögonen på. Ej tippad bland de 4 i ronden. Jag ska spela plats och tvillingutgång även utan mest önskad utrustning på. Jag tycker läget och motståndet gör att Darling ska vara med och "hugga" i toppskiktet ändå.

Spikar V75:
Orangina Face= Flygmaskin!
Merlin= Liten men naggande god. Har långt ifrån vansläktats helbrodern G.H. Nemo!

Kommentar om dessa två Putte64?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+10)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat