Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-08, 00:46   #62
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Orangina har verkligen fin fart, men på 4 starter har det strulat i 2.
När hon var 2a hade hon problem i sista sväng, och senast felade hon i mål.
Litar inte riktigt på henne ännu, och med orutinerade 3åriga ston vill jag inte spika.

Merlin är bra och kan vinna med rätt lopp till finfina 8%, men jag litar varken på häst eller kusk.
Tycker många kan vara med och göra upp om det.
Men det är grymt fint spelvärde, får man in en sån spik och fäller en favorit i ett annat lopp har man kopplat kalsonggreppet på de andra.
Merlin ska spikas!

Sitter och kollar lopparkiv nu och har ändrat uppfattning i 5:e avdelningen.

Kollade Corinne Af Solnäs vid spetsviktorian näst senast. En häst som länsar undan på det viset bara måste med! Anna-Greta är bra. Jag är regelbunden följeslagare av Fredriks träningar i streckspelen. Efter 2 lysande säsonger har det följt 2 riktigt mediokra. För ett par år sedan var det hans hästar som gick undan och var urstarka över upploppen, inte minst i årgångsloppen. Vad har hänt? Det blir 3 kusar.

Istället spikar jag Frozen. Med tanke på de 2 strykningarna och att Zonguldak är som en oljetanker ut, känns det som att en lucka kommer att uppenbara sig på nån vänster. Där tänkte jag först ha 1,3,6,9,10,12...snacka om att ha skapat utrymme för nya upplägg i andra avdelningar!

God tur med din V75-rad!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat