Citat:
Ursprungligen postat av boozty
Bara en dum tanke och troligen skjuter man sig väl i foten nu eftersom man själv lirar reducerat men borde det inte långsiktigt vara fördelaktigt att ta bort filinlämningsmöjligheten? Då blir det svårare att vikta systemen efter utdelning och liknande. Självklart kommer det ju spelas reducerade system till viss del ändå men det kommer bli mindre "svennson" som spelar reducerade då det kommer kräva en del möda att antingen skapa ett ahk script som lämnar in raderna eller att sitta och mata in dom själv. Detta borde iaf i min skalle göra att favoritraderna ger mindre betalt men skrällomgångarna ger mer betalt.
Lite av charmen med v75 (och travspel överhuvudtaget) tycker jag har försvunnit när man i princip vet att man inte kan bli ensam vinnare längre.
|
Det förslaget kan göras möjligt när spelkort införs som på SVS, då kan dom strypa antalet inlämnade rader vid ett visst antal system. Dock är det väl inte det som många vill ha, inte jag heller.
Men visst skulle det se annorlunda ut i utdelningen då. Klart som fan att dom som lirar för 50000 inte bryr sig om att ta in växeldegen.
Det här blir intressant att följa, det är ju lite DDR över ATG.