Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-09, 12:29   #8
Anonym
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av footel Visa inlägg
1. Den här frågan beror på många faktorer. Är du helt kontolös och kan bonushora alla bonusar som finns där ute så går det att få ihop mellan 15-25k. Dessa är såklart en bra start för att börja med spel.

Sen om jag förstår det rätt så hade du tänkt tänk att börja med värdespel (bonushora är en annan typ av betting; arbitrage). Då är frågan hur bra värdespel du kan hitta samt hur många värdespel du kommer kunna hitta. Sen spelar det såklart roll vad du definierar som "lönt att ge sig in i bettingen"?.


2. Det finns en del risker, dock om du har koll på riskerna så är det relativt lätt att undvika dom. T.ex. så kommer du bli limiterad på nästa alla soft books, är du mitt i att omsätta en bonus som kräver bets för 10.000 och du blir limiterad och bara kan spela för mindre än 300 så kan det bli omständigt att få klart den.

Sedan finns det också risk att du lägger dina spel och då betstämmer spelbolaget sig för att voida ditt spel. Deras förklaring brukar då vara att dom hade satt fel odds. Finns fler liknande risker som dessa.


3. Skrill.


PMa om du behöver mer hjälp
Ja jag var lite otydlig vad jag menade med "lönt". Det jag menar med lönt är att det känns som en bedrift när man vinner ett bet, liksom det säger klirr i kassan. Detta beror ju såklart på ens ekonomiska läge men för mig skulle det vara ett startkapital som man kan börja bygga upp till dess att eventuella vinsterna man börjar göra på betting är som en extra inkomst när man börjat bli bra på detta. Och med extra inkomst menar jag inte en extra månadslön utan några extra hundralappar som man kan göra något roligt för varje månad. Sedan är jag fullt medveten om att man inte är garanterad att gå plus varje månad oavsett hur bra man är.

Om man skulle bli limiterad antar jag att man skulle bli det på livstid? Risken att bli limiterad om man bonustradear via en spelbörs anser jag är ganska liten. Tänker jag fel då?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat