Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-09, 15:15   #14
putte64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ombuden tar inte bara emot vad, utan sprider intresset bland folk som aldrig besöker banan.
Utan ombud kommer spelet krascha.
De flesta jag känner som spelar V75 saknar ATG konto, och kommer knappast skaffa ett.

Edit: Och blir det ett krav att ATG måste känna till slutkunden som en del av ett nytt licenspaket, kommer spelet dala rejält.
Det roliga är att alla verkar tycka det är lösningen på EUs krav, men det är den absolut sämsta lösningen, och inget EU krävt.

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Hatten: Ja att ATG inte jobbar mycket mot ombud längre det märks, däremot har (iaf i min region) banan tagit ett mycket större ansvar och hjälper till med mycket som ATG tidigare har gjort. Förr var det sin säljcoach man kontaktade vid eventuella jippon, nu händer inte så mycket där så man vänder sig till banan och dom ställer alltid upp då ombuden är viktiga för banorna. Har aldrig fått ett nej om hjälp från banan vid planerade jippon så det ska dom ha en stor eloge för.

När ombuden (ja ni läste rätt, det är inte om utan när) försvinner tror iaf jag att folksporten trav kommer försvinna.

Senast redigerad av putte64 den 2014-11-09 klockan 15:17.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat