Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-09, 16:55   #12
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Hej!

Har de senaste veckorna börjat intresserat mig för betting och har försökt läsa på så mycket som jag kan men det finns fortfarande lite frågor i mitt huvud innan jag vågar mig in i dessa vatten.

Jag har läst alla tre guider som finns här på sharps (spelguiden, travguiden och bonustrading) och läst allt vad jag hittat på internet. Jag har lärt mig väldigt mycket på denna korta tid och förstått att kunna hantera bankrulle är ett måste. Då är mina frågor;

1. Skulle du säga att pengarna som man kan skaffa genom bonustrading är en bra start till sin bankrulle eller skulle det behövas mer pengar för att det skall vara lönt att ge sig in i bettingen?

2. Vilka risker finns det med bonustrading förutom att man förlorar alla pengarna? Kan man bli avstängd från spelsiterna när man gör det och hur stor är risken att bli det i sådana fall?

3. Vilken e-wallet är bäst om man ser till avgifter? Vad jag förstått är det (oftast) ingen avgift om man för över till och från spelbolagen men kommer det avgifter när man för över till och från sitt bankkonto och är det någon årlig avgift?

Det var alla frågor jag hade för tillfället, kanske dyker upp fler vid ett senare tillfälle.

Tack på förhand
1. Det är högst sannolikt att du kommer gula (förlora alla dina pengar i rullen) ett par gånger innan dina teoretiska kunskaper är praktiska. Tyvärr så finns det vissa läxor man endast kan lära genom egna erfarenheter. Men, låt oss säga att du är en av de få som kommer använda samma kassa hela din "betting-karriär". Bonustrading kan definitivt vara en boost och räcker definitivt för att få ihop en spelbar startkassa (om man räknar med de pengarna som du satt in själv för att ta del av bonusen).

2. Undvik att tradea en bonus genom två siter inom samma bolag/koncern. Utöver det är risken ganska liten (om du har kollat upp att det är en legitim spelsite vill säga). När du omsatt/tradeat allt kan det dock vara en bra idé att limitera dig till ett par-tre stycken bookies/alternativt en agent.

3. Detta är kanske en smaksak men jag föredrar neteller över skrill varje dag i veckan, särskilt när det handlar om större belopp.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat