Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-12, 18:25   #565
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Cricketuppdatering:
Ingen höjdare att kolla på de första timmarna men efter att Pakistan lämnat över slagträna till NZ så gick det snabbt. Nya Zeeland har två wickets kvar men måste spela minst 90 overs till imorgon och det finns i princip ingen chans att de klarar det. Pakistan kommer vinna, har redan rättat den grön. Med det spelet inne är nu sheetet på sitt högsta nettoplus sedan start vilket är kul (lär väl endast vara temporärt men ändå).

RamSlam T20-matchen voidas efter regn. Kanske lika bra, Knights förlorade tossen och hade fått det svårt om mindre än 20 overs hade spelats.

När det gäller X2 på Zimbabwe så har Bangladesh spelat väldigt bra. Detta behöver inte nödvändigtvis påverka sannolikheten för X och spelet lever än i högsta grad. Jag hoppas att Zimbabwe kan stanna inne i mitten av plan länge imorgon (och övermorgon), vara metodiska när man slår och då kan vi få ett icke-resultat.

----
Tre nya golfspel ligger uppe inför turneringen i Mexiko som startar imorgon. Howell III spelar bra i södra breddgrader, Streb leder FedEx Cup och English har missat cutten i 2 av 3 starter, och MacKenzie känns tyngre än Svoboda (dock inte viktmässigt). Samtliga spel backas även av den statistik jag brukar använda mig av. Fore!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+5), Rejs (+1)

Senast redigerad av maddmax den 2014-11-12 klockan 18:30.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat