Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart
Charlie Trotter var ngt alldeles extra att bevittna på travovalen. Synd hästen inte kom till start oftare. Nu kör jag en raket-kombination på ren inspiration av vad han presterat:
Jägersro:
Lopp 1 nr 12 Liza With A Z. P (Tung avslutning senast. Möter inga underdjur nu heller.)
Lopp 3 nr 11 Cosmopolitan VP (Har fart, men strular gärna till det. Flyger förbi dem?)
Lopp 7 nr 4 Sucre P (Farten talar för seger, men jag fegar som vanligt på raketen!)
2 raketer*50kr 
|
Cosmopolitan var en skuffelse denna dag.
Liza var ju suverän, mycket nöjd! Spelade tvilling, så fick hem vinst fast Cosmo torskade.
Dessutom vann jag på V65!

Tyvärr hann La Princess ej dit...
Så oerhört nära en bra sudd, då 1% tippad och "läppen ifrån" som flygandes i jämförelse med ledaren.
Nu har jag väl råd med dasspapper för resten av året vilket känns klart gångbart, men det är ju vid de här tillfällena jag vill ha mer i utdelning.
Nåväl, Lövgrens ramlade inte undan genom att stappla åtminstone. Hästen gör ju ett bra lopp.
(
Alla favoriter nosar ut mina oddsare på streckspelen just nu. När så ej är fallet så sitter inte spikarna. Kanske imorrn på dubbla Open?)