Ämne: v64 Åby
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-13, 18:19   #19
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Jag är helt inne på Stud Muffin i sista men OM någon kommer gardera så skulle då inte jag strecka 8 Micheangelo Ås från det läget! Untersteiner får ursäkta men den hästen är också jävligt kall ikväll från bricka sex...

Klar andrahäst är Goop med nr.5 Island Three även om jag behandlar allt Goop kör med stor försiktighet numera då jag tycker han har tappat känslan totalt nu i höst (vad nu det beror på?). Därbakom är dom mest intressanta strecken 1 Zaragoza,9 Drive Launcher och 4 Eddie!

Zaragoza får smygläge på innern, är rätt kapabel och ikväll barfota runt om! 1% är ett skämt! Eddie är rätt kapabel och har fyra årssegrar, låt vara på småbanor men har för mig att Horpestad håller den här rätt högt! Läge, lopp i kroppen och endast 2%! Drive Launcher kan också smyga på innern och komma på OS! Totalt bortglömd! Också 1%!

Där har ni mina vrålsmällar för den som tänker gardera!
Själv tycker jag Goop dominerar med eftertryck för tillfället. Allt är som vanligt på den fronten. Idag på lunchen visade han stilen med 2 segrar på hästar som inte alls är enkla. Hornbäckens klarar han av medan Jansson och Adielsson ej fixat biffen nåt vidare. Staro Glory Days lirade jag vinnare på, istället för plats och tvilling som jag brukar.

Glöm inte den i skräploppen på Eskils framöver doob!(Tips!)

Kolla även in 6:an vid vinsten i lopp 8. Travgodis om än i låg klass... bara lämna och tacka för sig direkt!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat