Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-14, 23:20   #75
Gidde_Palema

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Då är ingen annan det heller, typ. Jag menar bara att de ggr du sätter dina egna idéer har du härligt stor chans. Du får hästar gratis till just den hästen.

Du lägger ju lätt mellan 1 och 3 lax på dina system. Då är det korkat att inte göra så.

Du antecknar ju friskt, kollar lopp, samlar intryck och återkollar i arkivet. Nog f-n har du klart för dig.

Jag lovar att de ggr du är rätt på det blir du helrätt på det helt enkelt.

Själv spelar jag för smått, då jag väljer att vara nöjd med det än så länge. Jag funderar på att öka rejält för en period utan att komma upp i din nivå. Jag har utrymme för detsamma just nu. Får se hur det blir. I år har jag inte fått in ett skit av rejält värde på streckspel för att jag ibland spelar lite för smått. Ibland för att jag går på fel omgångar. Ibland för att jag blandar ihop hästar. Ibland för att ATG-filerna hakar upp sidan vid laddning. Helt otroligt missflyt i år. Tippat kanske bättre än nånsin, satt fler idéer. Det är bara att skaka av sig. Jag har varit med så länge att jag vet om att ifall jag håller samma nivå på mina drag så vänder det. Annars har jag ingenting på spelplan att göra. Då blir det till att bara njuta av hästsport!

På Åby senast vid lunchen-V5, så valde jag mellan två olika upplägg med Johan som spik i andra till 7%. Två olika eller att köra ett med matta i 4:e. Omgången var ju skitenkel, mitt drag satt och det goda ögat till Dens Bea delar vi ju. Endast 4 hästar kunde vinna i sista och Flemmings i första såg ut som en straffspark. Jag valde två system där jag plocka bort 4st i 4:e. Det ger 20lax och efteråt undrar man hur det gick att missa. Ungefär så har året varit. Nu tre raka raketer på Bergsåker, men det bygger ju bara småpotatis. Det är streckspelen som måste gå in några ggr. I år når det endast upp till typ 2 lax när det händer, fast jag spelar för bra utdelning. Det har gått troll i det. Vad jag vill ha sagt är att med reducerat hade iallafall inte du missat V5 i torsdags med en idé som min...

God tur imorrn och så håller vi tummarna för Örjan i lopp12!
Som jag ser det är det svårt nog att lista ut vilka hästar som kan vinna osv. Ska jag också ranka alla hästar i rätt ordning, reducera lagom mycket, välja rätt A-hästar osv, så känner jag att det blir för många fallgropar. Jag förstår att jokersystem är ett mycket bra sätt att spela, men matematiska system fungerar bra för mig, så pass bra att jag inte känner att jag måste göra det bättre. Så är det nu i alla fall, kan bli annat i framtiden. Jag spelar ofta med utgångar, men det är väl det närmaste jokersystem jag kommer för tillfället.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat