Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-16, 00:07   #257
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Jaha. Dags summera denna omtumlande och på sitt vis sinnessjuka travtävling som gått av stapeln. Vilka lopp på dagens dubbel! Tidernas kubbningar två lopp i rad. Så härligt välgörande och det behövs sannerligen några urblåsare mellan varven, där kuskarna kör med huvudet under armen i genomsnitt. Sånt livar upp och gör en upprymd för månader framöver. Nu vill jag se på trav varje dag för en tid!

Tipsen?

Löjligt rätt på det, vilket ju hjälper upp trivseln runt vad jag just bevittnat i lopparkivet.

Just att ha varit iväg sätter dock sina spår utdelningsmässigt.

Vi börjar med V75. Spikarna var väl analyserade och succén var nära. Lover Face gör processen kort med motståndarna sådär härligt brutalt som man föreställt sig.
Silver Annies (för) sena spurt sen...

Aj, aj, aj... där föll det över i 6 rätt (visar det sig senare) när låset på Charrua och Riff redan suttit så som helgjutet!

Det är som vanligt att det inte ska rinna in några belopp värda namnet för tillfället, men får hoppas det vänder.

Jag har 3 hästar i guld på V75:8,9,10. Morgana Bi är hästen för dagen( tillsammans med Silver Annie), som ska liras. Panoramic gick ju inte att kringgå i tipsen i sista V3:n för oss som såg den galoppera bort segern 18/10 vad gäller kapacitet.

Vad har jag då lirat idag "iväg på kalas"? Jo, endast VP på Morgana och Silver Annie + kupongen på V75.

Den där V3:an, som gav sisådär 4-5 lax, var inte ämnad för mig den heller, tydligen. Framför datorn lär den knappast ha missats.

Surt, men jag får glädja mig över fina småslantar. Många bäckar små heter det ju. Efter vad som utspelade sig idag är jag redan nu sugen på att ladda om!

Morgana Bi: Plättlätt!
Silver Annie: Vilken Bössa!

Cheers, racinglovers!

Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-16 klockan 00:23.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat