Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-18, 17:53   #25
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Stenklar...ursäkta det ironiska ordvalet...borde såklart stått "spelvärd"!
Helt Ok att köra med ironiska ordval likaväl som motsatsen. Det var bara mitt vis att visa mig aningen skeptisk till just den chansen, när jag tog hjälp av din formulering.

Alla formuleringar här på forumet är ju upp till läsaren att försöka tolka. Knappast att alla mina förslag här är lika seriösa som vissa andra. Läsarens sak att tolka, därmed inte sagt att det hjälper mitt tips att gå in eller hästen att någonsin framöver leverera, bara för att jag verkligen tror mycket på kusen i sin klass just vid den tidpunkten...

...själv hoppas jag verkligen de flesta uttrycker sig med glimten i ögat här emellanåt...

... fast vissa här på forumet har grymt svårt att att ta en svårtolkad formulering. Jag bryr mig inte ett piss heller, utan jobbar på med mina idéer.

Faktum är att jag inte fixar tolka ditt citerade svar här. Var du ironisk igen med humor som svar på tal eller visar du upp att du tog illa vid dig? En gissningslek jag låter bli.

Jag har alltid haft svårt att tolka den ironiska generationen fast jag själv tillhör den. Varför? Det går ju aldrig att ha ett hum om när dessa personer verkligen brukar allvar...

Jag hoppas på Berlock jag med, så den jobbar vi in!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat