2014-11-18, 20:36
|
|
Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
|
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart
Intressanta lopp ikväll och vill bjuda på några idéer;
5 Abborren i avd 1 tycker jag känns väldigt intressant ikväll. Går med optimal balans, har ett perfekt spår och har fältets bästa kusk i sulky, iallafall mest offensiva, Jorma sätter sig knappast fast. 3 Allaballakaitoz lär ta ledningen omgående men den står troligtvis inte till mål över 2140 m. Dance Photo är som jag ser det värsta motbudet men jag är lite tveksam på formen på den kusen, dessutom är den inte särskilt startsnabb så kan bli lite problem från början. De är nog likvärdiga kapacitetsmässigt men då spelvärdet ligger på Abborren känns den som en intressant spik!
Believeinme och Diable ett bra lås i andra? Höjer sig över mängden enligt mig.
4 Power Alone i tredje, är inte den pangintressant? 2 % är helt fel, fin spurt senast mot Love Aint Easy, och den var ju minst sagt hyfsad på V86 nyligen.
Fjärde är svårt, fördel Ossian Broline på de 20 meternas försprång. Svanstedts är nog bäst, men läget? Cool Lane rolig skräll, känns pigg enligt Sjöström.
Femte vinner I AM UNIQUE, svårare än så är det inte. Äter ju upp dessa till slut. Bfro och jänkarvagn igen.
Sista tycker jag är ett intressant lopp, visst är Estreem bra men jag tror Order To Fly kan plocka ner den, och då är jag inte främmande för att 3, 12 eller 15 höjer upp värdet lite. Listas spurtade ju riktigt bra mot Åtting Hornline på Åby nyligen, och den är riktigt bra.
|
... e du kvar? Synd jag inte kolla ditt inlägg innan. Givit dig avslag på Cool. Var begränsad när jag kollade den nån kväll.
V3:2 Jägers... Ge mig nåt bra!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|