Citat:
Ursprungligen postat av comprende
i och med att sharps har lagt upp sitt sheet på siten nu så kommer jag att ha ett kelly sheet. nu efter 31 spel ligger jag -0,84% så reloadar upp till 1000u igen och börjar sheetet med spelet i finland på söndag som jag lagt tidigt.
|
eller jag ångar mig, tar mig tid att skriva in de tidigare spelen i sheetet.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|