Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-19, 13:04   #567
Namnam
 
Namnams avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 117
Standard

Nån här som spelat på Odinbet? Jag gjorde det 3 rundor á 1000:- + 1000:- bonus. Sista gången vann jag tyvärr över rätt mycket till dem, och omsatte väl typ 27000:- hos dem innan jag vann över allt till exchangen. Så vann ju 3000:- på det hela, plus att jag gick lite plus på traden eftersom de körde med sin konstiga "10% bättre odds" (ni kanske har sett mailutskicken?). Mitt i den sista omgången blev jag uppmärksam på scam-påståendena och vart JÄVLIGT orolig, då jag kanske hade runt 10000:- hos Odinbet. Ville inte bara överge de pengarna så jag körde på i sakta takt på odds runt 3-4, så de flesta förlorade ju ändå hos dem men inte allt. Hade intensiv kontakt med supporten (som är ett skämt) men de försäkrade mig att utbetalning skulle ske om jag bara mötte omsättningskravet. Nu slutade det med att jag faktiskt slapp begära utbetalning, men hade varit kul att höra om någon annan försökt? Det är ju en riktigt skum sida, så jag ska verkligen inte spela där igen. Men jag fick ut lite drygt 3000 spänn iaf...
Namnam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat