Ämne: V86 - 19 nov
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-19, 17:46   #34
limpanz

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 559
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Kliver in i en bra tråd. Många verkar inse att förtidspelarna är ute och cyklar denna jackpotomgång.
I första loppet har hästarna 6 segrar tillsammans på de 60 senaste starterna så det är inga notoriska vinnare direkt även om nu Julia lyckats sprattla in som etta 2 ggr på raken. Inget fel att hon är favorit men att hon skulle ha mer än 10ggr så stor chans som Paisley är bara fel. Det var ingen Zlatannäsa hon vann med sist. Bara en noslängd. Paisley känns som ett måste.
Darling Boko känns inte som någon man håller i handen heller. Tänkte låsa loppet på 4,5,7,11
Tredje är som doob sa. Vikt för Odin Töll. Tar spets. Kan välja om han vill köra där eller släppa och vinna från Open. Känns klar.
4e och 5e orkar jag inte titta på då jag kommer strecka en del i andra lopp. Vinner alltid några klara på V86. Det får bli dessa.Spikar på favven.
6e kan bli riktigt sevärt. Frågan är om Ärling orkar hålla i Deepdish om Erik laddar med Candy Store. Får vi en öppning runt 1.11 första varvet och en ledning med 50m för Deepdish tro. Hade nästan hellre sett den i ryggar idag men tycker det finns lite risk för rusning som för 2 starter sedan.Kan bli att de kör loppet i halsen på Bella Beluga.
7e tycker jag ser vikt ut för Arazi Boko. Blir en spik till från bricka ett på Åby.
Visst är Princen bra men mer stark än snabb. Inte rosat marknaden på medel i v75 konkurrens och att han skulle ha 60ggr större chans än den ständigt haussade Navigator Sib det tycker jag inte. Streckar några i sista också.
Min tidiga tanke är död. Här den uppdaterade
2,4,7,12
1,4,5,7,10,11
1
3,12
2,6,11
1,3,4,5,6,9,10,12
1
4
ringer snart vill ha en rad som ger nåt!!!!!!
limpanz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat