Premier League 9 maj (sista omgången)
För att undvika dom självklara matcherna (att både Chelsea o ManU vinner) så tror jag verkligen på Tottenham borta mot Burnley.
Tottenham har chansen att gå om Arsenal och knipa 3e platsen om man vinner samtidigt som Arsenal förlorar i Londonderbyt mot Fulham. Okej även om risken inte är jättestor att Arsenal förlorar så tror jag Spurs kommer satsa allt fram för att snuva ärkerivalerna på 3platsen. Och därmed bli direktkvalificerade för CL nästa år.
Spurs har dessutom bra form, och jag tror vi kommer få se ett Tottenham som spelar ut Burnley totalt! Förra matchen på WhiteHartLane slutade 5-0. Burnley är redan nerflyttninsklara och har inget att spela för, lägg dessutom till urusel form.
Unibet
Burnley-Tottenham (1-0), Tottenham vinner 2,30
Förutom att serievinnaren ska koras så ska dessutom skytteligavinnaren koras. Rooney eller Drogba. Båda har gjort 26 mål inför sista omgång. Medan Rooney ledde stort för ett tag sen har hans formsvacka gjort att Drogba har hämtat igen försprånget. Ett Chelsea som har bjudit upp till målfest flera ggr nu i slutet av säsongen, och jag tror vi får se en hel del mål imorgon också. En Drogba i form bör klara av att göra minst 2 mål, och det är nästa spel
Unibet
Drogba minst 2 mål mot Wigan 5,00
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|