Ämne: v64 Bollnäs
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-20, 16:17   #8
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Avd I: Nr 4 Midnight Coger är en gammal totovän för egen del. Vill minnas att den var gynnad av att slippa skor, men norrut och på ny tränare så streckar jag.

Avd II: 9 Silver Jo! Jag gillar ju hästar som glänser och avger intryck! Tyvärr lika skranglig som glänsande från start till start. 10 och 7 tas med likaså. Bergh positiv i vinstintervju vid lunchen idag på Fille!

Avdelning III: Nr 9 Isadora hamnade i min bok redan efter debutsegern för Wikberg. Var sedan kass och togs snabbt bort, med tanke på att motståndet vid nämnda seger bestod av enbart löss! Då tog Isadora tag i grejerna igen och spurtade storstilat! Måste med på min bong. Väldigt påpassad i tipsen, vilket ju e trist.

Avd IV: 2 och 6. 11Rythm n Blues har jag alltid med vid gardering. Kom gärna med idéer!

Avd V: 4,6,11 känns helgarderat för egen del. 6 Electrifying har sett allt bättre ut och bara växt och växt vad gäller intryck. Min A-häst idag!

Avd VI: 14 Tangen Didrik blir spik! Bergh lät ännu mer uppåt på denna vid lunch och därför testar jag att gå på den. Endast andrahandare...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat