Ämne: V75 Bjerke
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-20, 22:15   #24
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

En rolig omgång med extra miljoner i potten. Har kikat igenom arkiven och kommit fram till att vi kör samma recept som tidigare nämnt avd1 Underpaid H står på tur, Björn har aldrig tryckt av honom men tycker det är dags nu! På Bjerke släpper bilen hästarna lite längre in på rakan, vilket gynnar innespåren och i detta fallet Underpaid H som björn själv spikar i guiden.. i avd2 Red Time Rex som Norrmännen signalerar klart på, hästen är kvick ut, trots sin orutin tror jag detta är bästa hästen i fältet. Blev hetsig senast men höll förvånansvärt bra. Gången före rundade man allt via 3e spår sista 1200 och vann säkert med sparat. Toppchans! i avd3 höjer sig tre hästar mer eller mindre men vi öppnar upp för harry boy. Draget/skrällen är : Mytical F (nr 14) i avd4 Diego m boko trodde jag en del på senast men han blev ömfotad och fick inte travet att stämma. Novel Brodde är kvick ut och jag tror han sitter i spets in i första sväng. Han är mycket fartfylld och trots uppehållet har jag tro på segerchans. Han var vass på Årjäng den 12/7. i avd5 är omgångens öppnaste lopp, här hoppas jag att vi får många streck! i avd6. Här tror jag att nr 6 är bästa hästen för dagen, mycket snabb ut och då jag tror nr 5 har formtapp efter senaste starten, (riktigt blek) satt fast gången före men säger inte så mycket. Nja.. Tror mer på Svantes... 44% vinns från spår 1 (värt att notera) i avd7. Är Brodway bästa hästen men formen? nr 11 gillas och den har form och kan spurta! Krossar?

Kan bli bra pengar...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat