Ämne: V75 Bjerke
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-22, 01:00   #83
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Fascination måste ju visa nåt mer, jajamen. Iskall fram till dess.

Du vill gå kort på Tumble. Kan vara korkat i ett troligt tvåhästarslopp där båda vill mycket.(...å andra sidan e jag flitig anhängare av Benny Haags travbibel på den punkten. ) Båths hemsida:

Mellby Brunello: (Lopp 8) Har varit jättefin i höst och jag har varit nöjd med honom varje gång även om han var lite sämre senast. Han gick dock med skor då och om man tittar på de gånger han har gjort det tidigare så var det en normal prestation. Den här gången blir det barfota, jänkarvagn och helstängt så jag räknar med att han ska vara klart vassare. Han kanske inte är första strecket i loppet men på en garderad bong tycker jag att han ska med.

Västerbo Fantast: (Lopp 10) Gjorde ett kanonlopp senast då han vann Breeders Crown efter ledning runt om. Jag hoppas att han ska vara i samma slag nu men det är i slutet på säsongen och det kan svänga snabbt. Han är i alla fall snabb ut men risken att vi hamnar utvändigt om ledaren är stor men samtidigt är det sista starten för i år och då kan vi vara lite offensivare. Jag känner mig absolut inte slagen men läget gör att han känns mer som ett garderingsbud. Det blir barfota runt om och samma utrustning som senast.

Gå in på Romme V64-forumet igen om du inte varit där på ett tag. Uffe visade takterna!
Jo jag såg. Tycker det är korkat att låsa på två när de är lika mycket spelade och den ena har mycket bättre chans. Men det är ett VM-system enbart jag ska spela imorrn så lås spelvärde har mindre relevans. Men även i VM är det en faktor. Och jag vill ju ha en chans att faktiskt vinna pengar på systemet också. Så det blir spik på Tumble och lås på två i sista. Vilka två vette tusan...1,2,5 och en ska bort!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat