Citat:
Ursprungligen postat av Viroid
V64-1: Lärlingslopp och ston. Ingen som ensam höjer sig över de andra. Det kan sluta lite hur som helst, och man får nog rita staket där. 4 Donna Leone vann senast efter att ha fräschats upp, knappast sämre med lopp i kroppen. Relativt bortglömd.
V64-2: Yankeefromkentucky tror jag är en bra spik i denna omgång.
V64-3: Mouron Rouge är jättefavorit, Björn Goop tränar och kör, hemmabana. Just nu ligger 2/3 av alla insatser på den. Det är för mycket. Legoholm Zon, Kalcedon och Glen Close är inte sämre hästar (däremot är det sämre kuskar).
V64-4: Långlopp med tillägg. Kan Gateruds Galon sno åt sig spetsen och hålla den? Kommer Bono Boko att laddas mot täten, och hur är det med formen efter två månaders vila? City of Peace kommer med två raka, och även om det var i enkel omgivning så finns det ju form där. Man får nog strecka på en del.
V64-5: Supermede tycker jag har en bra chans, och med endast runt 30% av insatserna är det en spelvärd spik.
V64-6: Democrat har hoppat de två senaste, och i tre av de senaste fem. Något som stör? El Sueco har inte vunnit i år och förra årets tre segrar var inte särskilt meriterande. Kan kanske mått bra av lite miljöombyte, men jag vill se resultat innan den streckas. Global Offshore vann senast, och får mitt tips.
|
Donna Leone mkt intressant! Toppspår står spets (om den kommer förbi Sherry) eller rygg ledare i programmet! Bra kusk i sammanhanget, grym fr dödens 29/5 på Örebro. Lopp i kroppen dessutom som du skriver!