Ämne: V75-Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-23, 22:31   #16
spalato

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

v75 -1
5 Lover Face är en kanon som svarade för en femstjärnig prestation senast. Om inte loppet satt sig i benen, bör detta vara en toppchans! 2 Call Me Kepper kan dock sätta käppar i hjulet för favoriten genom att spetsa och därifrån ska Daniel Redens häst slås. Ingen lätt uppgift för storfavoriten. När två träter vill jag dock varna för 8 Zonguldak. Hästen var ute i stentuff omgivning senast , där man gick i mål på en tid som matchar detta motstånd. Se upp! Plugga på!

v75-2
Smålurigt lopp.
4 Quick Fix höll bra senast över medeldistans och räkna kallt med att Ludde gasar för fullt. Inte främmande för att det kan bära hela vägen! 3 Elegance Brodde fick se sig slagen sista biten senast man var ute på v75. Revansch nu? 6 Augustus F. står med ett bra läge jämfört med dom senaste starterna och är säkert med och utmanar. 8 Go Johnny Gogogo är tillräckligt bra för att lägga detta gäng på rygg och från detta spår blir den inte så hårt betrodd. Det tackar vi för! 9 Silver Annie har varit strålande på slutet. Chansspik!? 12 Angelo Am visar fartresurser men har otur med just spår tolv. Tidig om gardering. Plugga på!

v75-3
1 Montgomery Hill svarade för en sylvass avslutning och är nästan alltid med därframme. Kul tispetta! 2 Solvato är bra , men ojämn. Ingen spik för mig!
3 Nothing But Class har toppform. 8 Juggle är stark och blir säkert bortglömd nu. Trivs med Ludde. 10 Prince di Poggio bör man inte ta bort från kupongen, då den kommer från seger. 5 Noras Bean har jag ingen direkt feeling för , men för att vara säker bör den ändå med på kupongen. Plugga på!

v75-4
Fastande lite för 7 Carabinieri senast på Jägersro, där man provade barfota. Hästen verkar vara av rätt sort och kan vara lösningen om man går kort i loppet. 1 Merlin har ett bra läge och kan överraska. 3 Da Vinci Boko blir säkert en motiverad favorit. Plugga på!

v75-5
Treåringslopp. Här brukar kunna hända saker. Givet att gardera storfavoriten med tanke på fadäsen senast .Min ide i loppet och eventuell chansspik är 10 Sucre. Plugga på!

v75-6
Fartfest att vänta. Ett rivigt lopp där många kan vinna.Min ide i loppet är 11 Sandra Volo som äger en sylvass avslutning. Plugga på!

v75-7
11 Riff Kronos har varit strålande på slutet. Gardering kittlar dock. Vidöppet bakom där många kan vinna om man inte spikar Veijos kanon. 2 Bullyoung är väl trots allt främsta motbudet och givet streck. 10 Alkalizer Am går bra med Björn och om allt stämmer kan ekipaget överraska! 7 Backfire är ovan voltstart och läget kan ställa till dt. 3 Michelangelo Ås körs av Per L. nu. Skrällbud. Plugga på !

Senast redigerad av spalato den 2014-11-23 klockan 22:53.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat