Ämne: v64 HALMSTAD
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-24, 19:48   #71
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Skällde på EN kusk som körde som kratta. Inget skäll på Hockey, bara att jag håller mig från att spika honom till den %...
Synd för dig att jag har mycket fritid ikväll. Men förhoppningsvis lär du dig väl något av det också.

"Alltså lägga pengar på detta skit då det finns sådana idioter till kuskar som P Nilsson, vad fan ska dåren ut i dödens för istället för att sitta kvar i rygg ledaren? Jaha var hästen 45 %? Haha nej den var spelad till 4.1 %...:gun_ba ndana:"

"Hur svårt kan det vara att köra i ryggen på Moeses istället för att bomba på själv i 3 spår speciellt då man haft dåliga träningsförhållande?"

"Du hade tur att Tony Wallin har 0 innnanför pannbenet annars hade det inte varit hårt i mål...."

"Herregud hur kan man lägga pengar på en sådan tomtekusk som Mikael M Andersson?????"

"Hur många ggr den senaste tiden har inte Jonny kört bort Amour Rapide????"

"Otur? Hyfsad tomtestyrning av Vejjo!! Trodde tjockisen att han skulle kunna överta där av en het BBS???"

"Alltså Fredrik Persson??? Kan han inte lämna alla sina styrningar åt Oscar Nilsson istället för att köra bort sina hästar gång på gång???"

"Alltså kuskar som Cay Mäkkinen, vad fan gör de i loppen där vi spelar om stora pengar?????"

"Vad fan tänker Jansson med? Sicken idiot..."

"Speedy streamline vinner väl detta om inte kusken kör som ett arsel..."

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+10), drakdead (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat